Ändrade planer!

Jepp....jag som hade längtat så sjuuuukt mycket de 2 sista dagara på att ha en glögg & GH3-kväll tillsammans med L-G! Men det sprack då han skulle till Emelie & lira GH med henne istället... Så jag kommer nöja mig med att smyga ett glas rött & kika på Idol, som bara kan sluta på ett sätt!! Kevin vinner....annars är det någonting som e fel..

Ingen jävel har orkat svara på hur kvällen ser ut heller, så jag måste ugåg från att det inte finns några härliga människor....utan bara en massa äckliga jävla as!!

// One "F" Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

MEN FÖRLÅT DÅ!!! Hade ju missat frågan =) Det vart knäckbak med ett glas rött innan jag travade ner för spelning på Olles me när jag kom dit så var Dick där, Jag hade kollat fel på datum så jag spelar ikväll istället!! SÅ jag stannade kvar för några pilsner! Händer ikväll då bubbas?

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback