Time att nalla!

Grabbarna for nyss ut & alla 3 kände att det nog e dags att sova en sväng om det ska bli en morgondag som egentligen börjat för såååååååååååååååå många sprudlande själar! Själv brukar jag kliva upp denna tiden de dagar då jag jobbar & ska vara extra konstruktiv på mitt underbara jobb! =))

Army Of Two var liret för dagen, vi spelade med andra ord ut det spelet som inhandlades igår.. *asg* Det är INTE lätt att vara semesterfirare, det ska ni alla veta! *moahahaha*

Var annars & tränade iddag & allt kändes så jävla underbart, med min underarm & allt som finns i den. Blev ett lättare pass axlar & lite armar.....bara för att komma igång dvs! =))

Ha en underbar dag alla, höres när jag vaknar.....runt 14,30 eller så! =))

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback