Skön gårdag!

L-G droppade förbi...sen trampade vi ner på la stada för att handla ett nytt spel & mat för den kommande veckan på Hemköp! Väl hemma började vi lira & tiden försvinner som vanligt. *skrattar* Efter nån timme droppade Rille ner & sen var vi tre i kråksången. =P Fram emot 18-tiden så ringde Meya & berättade att hon var hemma från Oslo....så hon droppade ner runt 19,30. Vid 20-tiden så slog vi alla på den första rullen, Barnhemet (spansk rulle), de var riktigt riktigt bra enligt alla 4. Den ska ni se om ni får chansen. Sen kikade vi på The Happening & den var la oxå sevärd. Jag har bara hört skit om den...men det beror la på vad man väntar sig av filmen!!?!?.. ;-)

Har annars nyss klivit upp ur sängen, ska gå ner på staden med Meya om ett tag & handla mat. Hon ville bju på det nu när hon är hemma & vem är jag att tacka Nej till det!! *skrattar*

Nu är det dags!!

Höres sen!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tjoho! Nu är jag tillbaks... :) Det finns lite tjusiga bilder från dopet/ festen på min blogg som du kan spana in. Hoppas allt är bra! Kramkram

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback