Sista versen!!

Jepp, det är den som jag sjunger på nu!!

Ber om ursäkt för mitt äckligt dåligt bloggande de sista veckorna, men det är semestern som slöat ner mig till den graden att jag knappt orkar sitta framför en dator. Då är det ILLA!! *skrattar*

Helgen som var ger jag betyget 5 +, mest för att Svens svensexa var så äckligt jävla rolig!! =))

Annars har jag vart en duktig kille idag....städat, storhandlat, slappat åkt hoj med Uffe, sett på film & verkligen bara kännt lugn. Höll nästan på att glömma...jag klippte mig även idag & det känns så bra!!

Rubriken!! Den indikerar att jag nu har 1 vecka kvar på min semester innan det ÄNTLIGEN är dags att börja jobba igen. Känns så härligt & bra....jag längtar verkligen. Mmmmm, jag vet....jag är knäpp & inte som alla andra. *thihi*

Till helgen ser det ut som att jag kommer åka med som Moyo Crew till Ö-vik. Många från oss som skulle fara tydligen....ska bli fett nice!!

Ha en underbar kväll alla & nalla sött!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback