Hemma igen, fram tills på..

Mmmm, den dagen då det blir sol igen! Ska villigt erkänna att det vart underbart med massa regn en dag som denna, inte bara för att jag lyckas snubbla ur sängen efter 13,30!! Utan för att jag somnade om & vaknade runt 18,00!! *skrattar* Sen småsov jag fram tills 21-tiden då LG & Rille droppade förbi. Kikade på två filmer som var rätt underhållande...den första kommer jag dock inte ihåg namnet på nu, men de innehåll nått med Guntanamo Bay i alla fall. Den andra filmen var Be Kind Rewind, nya med Jack Black! *skrattar*

Annars hamnade vi ute igår & det var riktigt roligt, sinne många folk som jag kände....sen var jag hyfsat med fram tills att jag & Micke M drog en Hemmingway! *GAME OVER* Tur att Sondra styrde mig hemöver....smart drag att gå runt 02-tiden faktiskt.

Två veckors semester är avklarad, nu återstår det bara 4!! Lider med Bro, Jörgen, som börjar jobba imorgon dock!

Trevlig start på veckan alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback