Utan tv & dator

Har huinnit med att tänka lite på vad det egentligen är som jag gett mig in på & ju mer som jag tänker ju bättre känns det. Igår så kom jag faktiskt dryga 150 sidor i boken. Om denna härliga & utveckande trend håller i sig så kommer plöja ca 2-3 böcker i veckan.....dvs 4-6 böcker under dessa två veckor. *härligt*

Att jag sen ser fram emot vissa klockslag betydligt mer är en annan femma. Imorgon ex....så kommer tv´n att slås på 19,00 för att vara med i snacket inför Timrå - HV71. På söndag kommer tv´n att slås på fram emot 14,30 då mitt Mnachester spelar. Kan med facit i hand även slå på den under lördagen vid 13,00 då deras ungdomslag spelar. *hehe* inte att glömma....lördagen innehåller även den 7:e & avgörande matchen i slutspelet....om de kommer en sådan dvs!! *håller mina tummar*

Jaja, detta är de sista minuterna som jag tillbringar framför datorn. ALLVARLIGT, jag har de sista 7-8 åren suttit framför datorn minst 8 timmar varje vardag & nån timme varje kväll. Är det sunt eller??

Ha en härlig onsdag alla. Håller tummarna för Pool ikväll oxå..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback