Tisdag & grått

G´morgon alla söta 7-sovare!

Det är en ny underbar dag, fast de märker nog alla normala människor om 1-2 timmar. *hehe* Själv e frullen i magen & jag ska om lilla stunden kliva ner & hämta mig en kopp Java.

Var annans med Syster & tränade på Ego. Iof så blev det inget gym med tanke på att jag kurar....men jag fick ca 60 minuter på löpbandet. Så jäkla härligt!! Kommer att köra på den hela veckan så jag verkligen ger det en chans att fungera. =)) Väl hemma så droppade Jörgen upp, vi blåste sista avsnittet från säsong 3 av Battlestar Galactica & sen såg vi det äckligt efterlängtade avsnittet från säsong 4. Ojojojojojojojojojojoj så bra det var....fattar inte hur bra der serien är egentligen. *thihi*

Neee, en kaffe var det!

Ha en underbar dag nu alla, även om solen verkar långt borta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: josephine

Kurar?

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback