Surt sa räven

Mmmm, då var hockeysäsongen över för denna gången här hemma i Sverige. HV71 var ett nummer större på alla ställen i laget jämnfört mot Timrå. Kan inte påstå att jag satt & njöt av matchen igår....speciellt inte när jag vet att det kan spela betydligt bättre än vad de visade.....men men.. Nu är det bara blicka över andra sidan atlanten mot den kommande Stanley Cup som snart drar igång. Har ju dels Foppa & Detriot att se fram emot....varpå de sistnämnda förhoppningsvis kommer gå riktigt långt! =)

Idag är det annars fredag, klockan är 05,58 & jag sitter på jobbet. Kaffet står brevid & frulle ligger i magen. Det är en äckligt tät dimma ute...frågan är om den kommer finnas kvar när alla "normala" vaknar?? *haha*

Vad händer annars en kväll som denna då? Ja du, det kommer bli lugnt, stilla & utan tv & dator. Gissar att jag kommer läsa ut min pågående bok samtidigt som jag kliver in på nästa. Har en till i samma serie så det känns oerhört bra. *thihi*

Neee, dags att jobba....klockan har slagit 06,00!

Ha en underbar fredag nu alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: josephine

Ingen dator... ingen tv..? Går det bra? Hur mår du?? Kul & hitta hit! :) Hoppas livet leker! Kram

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback