Stilla, eller?!?!

Jobbade idag...mellan 08,00 - 15,00...eller vad klockan nu var! Fatta vad in i helvete duktig jag har vart....sinnes stolt över mig ska jag säga. Veckans timmar via jobbet hamnade på  blygsamma 60!! Tror jag under de sista 4 véckorna ligger på ca 230 h mot för normala 160h.....var nog lika samma veckan inna det oxå!!

Såååå, om jag e trött & inte är veckans eller månadens kille i umgänge....så vet ni varför!!

Kraschade hemma dryga timmen efter jobbet, sen blev det ett avsnitt av Southpark s10....efter det såg jag mitt Manchester spela 1-1 mot Blackburn. ILLA ILLA ILLA....dock leder vi ligan med 3 poäng till Chelsea....så vi kan losa mot dem på lördag (eller söndag) till veckan & ändå vinna. *hoppas hoppas hoppas*

Sen har jag smygit 2 glas vin...sett på Körslaget & konstaterat att jag är mer kär i Brolle idag än för 4 år sen....vilka av er lyssnade på Brolle för 4 år se???? Just de....INGEN!! Påstå inte att ni lyssnat på honom bara för att ni kan nynna på hans: She was only 16 ang 2 young 2 be drinkin´ wine!!! Låten som kören sjung ikväll e en av mina all time-favoriter!!

Mmmm, bry! (en marcus)

Ha en underbar kväll nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback