Lördagsjobbande

G´moooooooogon alla bakfulla & sönderdruckna människor!

Jag hoppas ni hade en bra dag, kväll & framförallt natt ute i mörkret....själv sitter jag på jobbet sen en timme tillbaka & fastställer testdata för att förhoppningsvis börja med nästa miljö efter lunch. Har ett hyfsat flow nu, men för att det ska bli riktigt riktigt bra krävs en kopp svart. =)

Om jag förstod det rätt så spelade inte Manchester idag, har du koll på det T?!? Ska nog ut på
www.tvmatchen.se för att bli 100% säker....vägrar att missa dem.

Nu är det dags att köra på igen!

Ha de gött nu alla söta!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Tillis

Hellu! Nja har inte stenkoll, men jag har väl för mig att dagens stora match är Liverpool-Arsenal.. så skulle tippa på att United spelar imorgon ;)
Kram kram

2008-04-05 @ 15:16:06
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback