Kan nog bli..

lite hojåkning ikväll!! Om jag kommer härifrån en bra tid dvs!!

Kom på att jag missade helt med att hålla er uppdaterad om vad jag sysslade med igår.. *skrattar* Turligt nog så missade ni absolut ingenting.....det var jobb från 06,00 fram tills strax efter 18,00. Väl hemma så droppade min granne upp, a.k.a Jörgen, och vi slog på det sista avsnittet av Battlestar Galactica. Kommer inte palla om det verkligen är den sista säsongen som visas nu....enligt J.D!!

Jaja!

Nu har jag tre koppar svart i kroppen & det är dags att köra igång på allvar....väntar dock på ett flyttmail som säger att nattens körningar gått bra. =)) *håller alla mina tummar*

Helgen kommer annars att bli stilla, jobb imorgon & förmodligen på  söndag (om det inte går äckligt äckligt bra imorgon).

Ha en underbar dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback