Inte lätt när det är två..

som är exakt lika dagvild här på jobbet. *skrattar* Frågade min chef vilken dag det var idag, hon svarade onsdag & det tyckte jag lät heeeeeelt OK. Fram tills nu....lyckades alltså efter nån timme inse att det faktiskt är torsdag!! Sunt & bra.. *klappar mig själv på huve*

Ser att det snöar riktigt små flingor ute fortfarande....håller alla mina tummar för att detta ska övergå i regn & så småningom att hela skiten ska övergå i 15 plusgrader & strålande sol. Önska har ingen dött av & det kan knappast bli värre av det heller. =))

Har annars en lika härligt fullspäckad dag framför mig, sitter med telefon fram tills 12,00...sen blir det lunch & efter det ska jag ner en våning & gräva ner mig i batchen ANOD, GEAY & GEAX, GI21 & GI22. Visst låter det spännande & härligt. *thihi*

En snabb kopp Java & en prolla...sen är mkan med igen!

Ha en härlig dag nu alla!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du låter lika yr som jag e, fast i ditt fall kanske de bara är en tillfällighet? Ha en bra torsdags kväll/natt :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback