Helgen är kommen!

Fredag morgon & klockan är 06,00. Hörde nyss på Radion att Rögle kliver upp i elitserien i hockey.....grattis! Kenny Jönsson var mannen som agerade fältherre över dessa pågar! =)

Själv hoppas jag att projektet går bra idag, så jag får kliva in & jobba imorgon.....annars finns det en liiiiiiiiiiiiiten oro till stress & det önskar jag verkligen inte.

Annars vet jag inte riktigt hur min helg ser ut.....ska slappa till det ikväll & ev. göra lite god mat. Sova en timme & sen så blir det nog en rulle, har en skön sådan hemma nu så. =) Lördag e det jobb planerat, om det vill sig. Annars fyller Philip (min superlilla kusin) 18 år & det måste ju firas. =P

På söndag lirar mitt Manchester mot Arsenal & den matchen är en måste vinna!

Mmmmm, ha en underbar dag nu alla söta!

// One Love

P.s, sällan som jag & L-G snubblar in i samma tjej dvs!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback