Grattis lilleman!

Idag har jag vart tillsammans med resten av släkten hemma hos familjen Westin. Philip fyllde 18 år förra lördagen & detta firade vi idag. Alltid härligt att träffa min släkt, jar svårt att e någon som kan ha de bättre....hyfsad klycha...jag vet. Men allvarligt, Henke....vad säger du?? Som vart med på ett midsommarfirande ex??

Sen har jag vart ut ett par timmar på hojen oxå! Så jäkla härligt....den sena rundan träffade jag på Rille & i samma veva så träffade jag Kicki & Anna.

Sen har jag sett på körslaget.....gillar Team Cans klart bäst, otroligt imponerad av deras andra bidrag ikväll. Ingen som kommer ihåg vad den låten heter?!?! *kliar huve*

Annars skulle Jörgen vara med Maria, Lg skulle vara med Emelie, Rille skulle ut & käka med sällskap, Sondra skulle vara hemma & mysa till det, Frasse hänger med Tomas, (min) Thomas skulle på lagfest osv... Så här sitter jag själv, med ett glas rött.

Ska la kanske ta de stilla ikväll, kommer fara upp till stugan imorgon bitti tillsammans med Marcus. Ska se om vi får med The Green Pearl oxå! *gnossar händerna* =))

Ni får ha en underbar kväll alla söta! Själv ska jag se hockey mellan Detroit - Colorado!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom e härliga dom...

2008-04-27 @ 21:45:50
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback