För alla som tvivlat..

Nu är det dags att jobba som aldrig förr & det innebär sinnessjukt mycket jobb. Ni som har koll på hur det sista 5-7 veckorna sett ut för mig....till er kan jag säga.....de var bara en uppvärmning mot för de kommande 2!! Efter dryga två timmars frenetiskt jobbande på morgonen så snurrar alla applikationer, batcher, kopplingar till lokala miljöer & faaan och hans moster!!! *jublar av lycka*



image369

Har redan 4 koppar java i kroppen....känner mig riktigt speeeeedad....smackad på koffein & nikotion! *haha*

Vi syns nog måndagen den 28:e....eller så, fram tills dess är det gissningsvis jobb varje dag!

Ha en härlig dag nu alla, själv ska jag bara plocka en kopp Java!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback