Dommen

Ingen panik i grytan, ÄN. Har dock förkörsrätt i alla köer om de skulle strula till sig. Vad fick jag dock, ingen spruta i alla fall...dock en kur på piller i 3 veckor. Så nu är det bara knapra & se glad ut....kommer med andra ord att vara vädigt osynlig...i de flesta sammanhang. Har dock börjat med en skön sak igen....prommisar!!! Guuuud så befriande det är att plocka på sig musik & ge sig ut för att rensa skallen. *me like*

Kan stolt säga att jag inte brytit mot min egen vadslagning om datorn eller tv´n heller. Boken blir bara bätter & bättre...så jag lider inte. Kommit närmare 300 sidor nu så det är bara avslutningen på de sista 100 kvar nu. =))

Ikväll ska jag se matchen mellan Timrå & HV71 oxå....börjar få puls redan nu. *skrattar*

Neee alla söta, nu ska lill-killen gå hem från jobbet! =) Ha en underbar kväll nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback