Äntligen vinter!! *suckar*

Rätt sinnes alltså...när man klev upp för ett par timmar sen & kikade ut så är det vinter.....för er som inte hänger med så är det alltså mer vinter den 9 april än vad det har vart heeeela vintern! *skakar på huve* Snackade med Mor som var igår förbi & hälsade på.....hon berättade att de kommer bli riktigt fint till helgen.....så det är bara hålla tummarna för det. =)

Vaknade annars till igår efter att jag somnat till, det var han en våning ner som vrålade till....så min vilda chansning var att Liverpool gjorde ett matchavgörande mål. Mycket riktigt, var tvungen att se efter på sporten när jag vaknade & Poll spöade Arsenal.....vilket gör att de nu är klar för semifinal på Chelsea. Rätt tuff match det oxå!! =P Själv spelar mitt Manchester ikväll hemma mot Roma....de ska bli riktigt nice att se.

Japp! Kaffe...sen är det dags att jobba....resterande 3 arbetsdagar av veckan kommer gå snabbt.

Höll på att glömma....skrev att jag kurar. Det betyder för alla nyfikna att jag käkar medicin & inte vågar gymma!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback