2 timmar på hojen

Det sammanfattar min kväll rätt bra....samt att jag stannade till hemma hos mor & far. Lite lyxigt, blev bjuden på middag & det är inte varje vecka....kan kanske vara för att jag hälsar på 3 ggr per år eller så!! Men vad vet jag.. *skrattar*

Mötte i alla fall upp L-G & Emelie vid 19,00 & sen gled vi bara omkring & mös!

Såg att Giffarna spelade 2-2 oxå....kan detta kanske vara slutet på alla pinsamma förluster?? Knappast!! ;-.P

Ha en fortsatt underbar kväll alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Tjo mannen, hoppas livet leker. Idag är det fest med chefen på Olles, Fy har ju fyllt gammal båda 2 så vi passar på =) Kolla in dojorna på min sida. Riktigt najsiga,, finns i 2 färger, Jag har betällt dom ljusa...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback