Wunderbar

Äntligen är de måndag morgon....SOM jag sett fram emot att komma tillbaka till jobbet.. *host*

Lördag kväll hamnade jag, LG & hans kusin Henke på Stadshuset tillsammans med alla killar som åkte hoj nerför backen på Södra....såklart var även Marcus & Johan med.....även Pillan & Sondra kom förbi. :-) Robban & Marie kom ner en sväng & tog en bärs innan de gick på Aveny. Dit hamnade även vi innan kvällen var slut....och jag hade sinnes roligt....igen.. *skrattar* Med facit i hand så blidde det en rätt stilla kväll då jag har nått skit i kroppen som inte riktigt vill gå över....eller bryta ut!!

Igår var det serier som gällde....eller EN serie. Jörgen kikade upp till mig efter 12-tiden någon gång...sen sträcksåg vi 9 avsnitt av Studio 60. Klart sevärd & underhållande serie som motsvarar verklighetens Saturday Night Live!

Heeep!

Dagens kommer senare....hinner inte nu..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback