Varmkorv till middag

Ikväll blir det varmkorv till middag då¨jag kommer fara med far till stugan för att plocka upp båten. Kommer förhoppningsvis gå rätt snabbt att fixa....räknar i detta nu med att vara hemma till 19,00-19,30.. =)

Var annars hemma & kurerade mig under gårdagen, hade lite lätt feber under söndagen & den var tyvärr kvar när jag vaknade igår. Sov non stop fram tills 12-tiden....snackade kort därefter med L-G, som i sin tur droppade ner. Slappade lite innan vi drog på en rulle....som blidde Zodiak. Skön rulle, som jag misstänkte. Men jag gillar verklighetsbaserade rullar. =) Runt 18-tiden ringde syster & vill låna datorn...så vi (jag & jörgen) lyckades få henne att handla middag till oss. Blev kykling & potatissallad....sinnes smarrigt. Avslutade kvällen med att se 4 avsnitt av våran nya serie. Möjler serier som aldrig förr i väntan på att "våra" riktiga ska börja.. *skrattar* Får hur skulle det gå utan Battlestar Galactica, Las Vegas, Heroes, Boston Legal mm..

Neee alla söta!

Dags för en Java nu.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback