Torsdag & veckan som försvann

Igår efter jobbet så kom LG ner till mig....slutade med att han var HUR snäll som helst som ställde upp med sällskap & bil när jag ville handla. Styrde bilen mot Kvantum där jag efter min superba lista omsorgsfullt plockade ner alla saker i vagnen....blidde bara massa massa bra saker. .*thihi* Så nu har jag mat för heeela oktober oxå, till skillnad från spetember då jag fått låna pengar till mat samt handlat ur selectamaskinen här på jobbet...kommer "bara" få ett löneavdrag på 15-1800 kr på nästa lön.. *suckar* Kortfattat så känns det åt helvete! Det kommer dröja innan jag hamnar i den situationen igen, det har jag lovar mig själv!!

Efter lite rännande hit & dit så landade vi hemma hos mig 5 minuter innan Idol började....och i samma veva så kikade Jörgen upp. Daniel var kanske hur ball & cool som helst igår när han dundrade fram med Grace Kelly, de andra killarna hade ingen chans att komma ifatt.. *pheeew* När klockan var nio så ringde Thomas, som sett Giffarna vinna med 3-0 mot Norrköping, och undrade om han fick komma upp & gästa en snabbis. Vi snackade lite innan jag sparkade ut grabbsen för att greppa boken.....den börjar bli riktigt bra nu. =))

Kvällen då, det återstår att se. Antingen så åker vi ut på Ikea eller så blir det en sväng upp till Härnösand. Ska stämma av läget med alla inblandade först bara. Jörgen skulle handla lite saker & då kan är det lika bra att följa med & se vad det finns för roligt.. =)

Nee alla söta, nu ska jag lägga i 8:ans växel igen..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback