Ska skärpa mig..

Har vart riktigt dålig på att blogga den sista tiden, varför det e faaan!

Veckan i kort....jobb & slappning i måndags, jobb & idol i tisdags, onsdgas & igår.. *skrattar*

LG kom i alla fall hem från Norge igår. han droppade ner till mig strax innan Idol & i samma veva kom Pillan & Sondra förbi. Viktigast av allt var att min favorit Oscar gick vidare. :-) Sparakde ut sällskapet runt 21,30 då det blev paus i Behind The Music - Pantera....lyssande sjukt mycket på dem i mitten på 90-talet.. *hehe*

Idag blir det jobb & jobb & ännu mer jobb....faktsikt sjukt mycket som jag ska hinna med.. *pheeew* Efter jobbet får jag skjuts av LG till systrer....ska hämta The Pearl! :-) Sen får jag la se vad som händer ikväll....ett glas vin är inte omöjligt, men värre än så blir det inte. Klockan ringer 08,15 imorgon & sen bör det av till stugan. Gubben vill ha hjälp med div. saker & då är det klart att jag ställer upp.

Nee alla söta, nu blir det en kopp Java igen..

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback