Nackspärr!!

Vakande 08,15 idag, på en LÖRDAG! *suckar* Kunde omöjligt somna om även om jag tappert försökte....har åkt på nackspärr....eller så har en muskel i nacken gått sönder. Kan alltså inte vrida skallen mot vänster HUR mycket jag än vill. Klassiskt symptom med andra ord!! Slängde i mig ett piller förut så nu får vi la se vad som händer...han jhu för faan inte ens ligga ner utan att det smärtar sjukt mycket.....ända glädjen jag finner i detta att det var sinnes länge sen jag hade det sist....nackspärr alltså.. *haha*

Nu ska jag sätta mig i soffan, då lägga sig e uteslutet, och kika på ett halvt avsnitt av Rome på Canal+...efter det börjar allas våran favoritdoktor....House!

Kommer även ha en ego-dag.....med bara mig, min fotboll & det som hör till.

Var jhu hem till Thomas & Helen igår på tårta, kex, ost, kaffe, te & whiskey. Mysigt sällskap som slappade...Hellen, Thomas, syster, Jörgen, Pinglan, Jens & jag. Blev kvar bra länge faktiskt, vilket jag inte räknat med....men vi hade som vanligt sjukt mysigt & riktigt trevligt. grabbarna skulle ut så jag passade på att åka med Ingela & syster när de skulle hem. Slutade med att de stannade till här ett tag för att stämma av sin Facebook.. *skrattar* Hoppas att grabbarna hade det roligt oxå....som jag förstod skulle de ner & slappa på Bishops (kungställe).

Neee alla söta, tror jag ska försöka grina lite nu...SJUKT!!

Dagens:
Well open up your mind and see like me, Open up your plans and damn you're free, Look into your heart and you'll find love love love, Listen to the music of the moment maybe sing with me, I like peaceful melodys, It's your God-forsaken right to be loved love loved love love
By - Jason Mraz I'm yours Lyrics

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback