Mekonomen

Igår efter jobbet så hämtade syster upp mig & sen for vi ut till Birsta för att handla tändstift till henns bil, den har liksom haft lite svårt att starta på slutet. På vägen hem beställde jag en A la Papa från Playa....tycker att det är helt rätt att göra av med mina sista pengar den 12:e...så jag bara ska överleva de sista två veckorna utan cash.....klarade jag heeeela semestern utan pengar så ska detta inte vara någe problem. Man blåser jhu ingen pengar när man jobbar....hinner inte! *haha*

Jaja, väl hemma så slappade jag ner mig i soffan. Runt 19-tiden droppade pillan in & sen kikade vi på Idol innan jag sparkade ut henne. Fastnade såklart en sväng framför datorn innan jag la mig & läste.

Nu är det jobb & en kaffe som gäller..

Höres sen alla söta!

Dagens:
I'm so tired of falling in love, Finding it easier to fall out, I can't deny it, I feel it inside, I'll keep its fire you can't hide
By: Eagle Eye Cherry - Falling In Love Again

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback