Komma ikapp

Har inte bloggat på ett par dagar....men jag ska uppdatera er.. =)

Lördagen började nere hos Jörgen & hans familj....snackade massa, käkade smörgåstårta & bara var. Sen packade vi varsin väska för att möta upp Robban, Pillan & Sondra nere på Belle Visage för en bubbling & bastu. Pillan bjuppade på Champagne & det var supermysigt....klockan 17,30 begav vi oss hem till mig & Jörgen för slappning & tillfixning... *haha* Gick ner till Olles till 19,00 för att beställa in käk & bärs....lagomt till matchen kom även Frasse, Thomas & Helen. 0-0 slutade i alla fall landkampen, så nu e vi klar för EM, kalas!! Eftersom klockan bara var 22,30 när den slutade så gick vi hem till Jörgen för en för & efterdrink....samt att Robban visade upp grym känsla till den finska callecuta-låten.. *asg* Jepp! Gick ner till Oscar strax efter 00,00 & träffade syster, Åsa, Pinglan, Hoffman, Nino & massa massa massa annat folk. Slutade med att jag pendlade mellan Oscar & Olles med en vatten i högsta hugg!!

Söndagen.....den gick i filmens teckan.....Sondra & Pillan droppade ner & sammanlagt blidde det 4 filmer. The Condemned, Next, Accepted & Bruce Willis nya.....kort & gott bra filmer.

Igår jobbade jag sönder, massa skit som inte var skit osv.....men jag fick i alla fall gå hem för att sova...eller inte! Har som sagt den där jäkla förkylningen i kroppen fortfarande som inte vill försvinna.....men men!! Hann i alla fall bara komma hem så ringde Pillan & erbjöd en kväll med onyttigheter & självklart svarade jag att de lät bra. Så hon droppade ner med Chirra & dipp. =) Kikade på 2 1/2 men....slappade & snackade....sen kom Jörgen upp. Slog i vanlig ordning på Studio 60, hade bara 4 avsnitt kvar så vi klämde dem rakt av. Sinnes vilken bra serie!! Sondra hann med sista avsnittet efter att kommit från jobbet.

I skrivande stund har jag vart på jobbet i 2 timmar, men INTE hunnit med en kaffe....det ska jag ändra på nu! *skrattar* Frågan e vad som händer ikväll, ska jag ta tag i vissa saker eller skjuta dem framför mig liiiite mer?!?!

Återstår att se!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback