Inte som jag tänkt...

Trodde jag hade en rätt bra koll på hur min kväll skulle sluta....eller fortgå!

Slaggade nästan två timmar efter att jag kom hem, innan jag vaknade av att Frasse ringt. Steppade ner till jörgen vid 19,00 med våran present....den blev en stor flaska whiskey & en riktigt fin congaq.....vi som gav bort de var Kicka, Rogga, Ola, Tony, Rille, LG & lilla mig..

Vid 19,50 kom den underbara Pillan & hämtade mig då jag skulle vara på  middag´hemma hos jobbet vid 20,00.....då vissa var sena så blidde det ingen midag förren efter 21,00...ungefär då jag hade hoppas att vara tillbaka lmed gänget hos Jörgen. Men det bir inte alltid som man tänkt sig.. FUCK IT som Hasse skulle säga....det var ingen som dog i alla fall...även om skit skickades!! WE! Runt 22,30 så ´hamnade vi på efterrätten & det var sjukligt smarrigt....tillsammans med lite whiskey! Vid 00,40 drog vi till Oscar där det var 30+.....måste säga att jag kände bra med folk....men hade sinnes tråkigt ändå. Vet inte om det har med min känsla i kroppen att göra....rätt neggo idag!! Mmmm...

Nyss hemkommen i alla fall....eller....har vart hemma i snart 1 timme....så det bidde ett rätt kort besök på Oscar!! Måste säga att det kommit fram mycket bra saker ikväll...jobbvägen dvs! Tur att jag känner mig bäst i allt....hur skulle de annars se ut! *haha*

Neee, ville vara pigg imorgon oxå...så det blidde 2 öl, en wirrepinne & ett glas vin innan vi gick ut...han dock med 3 vatten innan det var dags att gå hem från Oscar oxå.. För imorgon kommer det bli hårdare vare sig jag vill eller inte....på ett bra sätt..

Tack ännu en gång för skjutsen..

Dagens:
I don't care how you look at me, Because I'm the one and you will see, We can make it work, we can make it by, So give me one more minute and I'll tell you why, I'm a rough boy, I'm a rough boy.
By . ZZ Top - Rough Boy

// One Love

Kommentarer
Postat av: Pillan

men vännen de är klart att man ställer upp för sina vänner och de va så lite så :) tack för ikväll..hörs i morrn! kram på re

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback