Helgens upplägg

Snacka om att tiden går snabbt....torsdag & jag har knappt hunnit blinka sen jag kom hit i måndags.. *pheeew*

Igår fyllde Jörgen som sagt år....så han & LG kom förbi mig på kvällen för att avnjuta ännu ett par avsnitt av den härliga serien Studio 60. Grabbarna bailade runt 22-tiden & jag stöp i sängen för att läsa ett par sidor innan ögonen ville vila på allvar.. *haha*

Idag blir det projekt på jobbet, kommer bli kalas....har allt planerat för vad som skall göras när.....sen återstår det att se om det blir så. Kvällen kommer bli stilla...kanske serie igen!?!

Imorgon har Jörgen fest...så den kommer jag såklart att hamna på....grejen är att jag ska på middag först så.. Klockan 15,30 på lördag kommer vi samlas på Bella Visage (gamla pigmenhustet) för att bubbla & basta fram tills 17,30....sen blir det ett snabbt ombyte innan vi beger oss ner till O´learys där det finns ett bord för 12 bokad i mitt namn. Kommer bli käk & lite bärs innan landskampen mellan Sverige - Danmark börjar....sen så!!!! *gnossar händerna*

Söndagen kommer bli en riktigt nyttodag....städning, diskning, matlagning, tvättning & sen vill jag även hinna med en prommis. :-)

Nee alla söta....dags för en ny kopp kaffe!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback