Grattis Thomas & Johan & Almina

Brukar ha väldigt svårt att glömma bort denna dagen då tre vänner fyller år...dock är det jhu bara en av dem som jag umgås med på¨daglig basis. Thomas dvs, eftersom han bor i stan medans Johan pluggar nere i Uppsala.

Trodde annars att det skulle vara sjukt mycket på jobbet idag, men då har nattens körningar dumpat...så idag räcker det med det som skall hinnas med ändå! *skrattar* Men som sagt, jag har hellre mycket att göra än lite att göra..

Ikväll ska vi till Thomas & Helen på fika. Ska möta upp Jörgen nere på la stada så vi kan kika ut någonting att handla med oss. =) Sen kommer jag bara slappa ner mig fullständigt, se en film & bara vara.....kramas med kuddarna.

Imorgon då...kommer inte alls att göra speciellt jobbiga saker då heller....soffan....tv´n....mat....osv! *hihi*

Neee, kaffe!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback