Grattis syster

Hade en ganska tung dag på jobbet igår, brukar alltid vara så i månadskiftet augusti/september. Klagar dock inte, har hellre mycket att göra än att få ett raslöst sammanbrott av liiiite jobb!! Skippade i alla fall träningen då jag fortfarande känner att kroppen inte är helt OK....börjar bli sjukt less på denna förbannade gråzoon nu. Som vanligt blir vill jag bli sjuk...ligga i 2-3 dagar för att sen kunna återgå till vardagen.. *suckar*

Precis när jag droppade hem & ställde mig för att diska så kom LG & Rille förbi.....snackade lite skit innan vi kom fram till att kvällen skulle fördrivas med en rulle. Kikade på Meet the Robinsons,  Disnys nya....klart sevärd. :-) Just som vi skulle börja se den kikade Ingela förbi....hon ville bränna lite cykelskivor & lyckades hitta musik för att fylla 2 bra plattor.  När det gått ca 20 minuter av filmen så kom Pillan & Sondra förbi & hände med oss....och just som filmen skulle sluta ramlade Jörgen in. Slutade med att hela sällskapet såg ett avsnitt av Studio 60....sen slökikade vi på CSI innan jag sparkade ut alla vid 22-tiden..

I skrivande stund har jag vart på jobbet i 1,20 minuter....behöver det då halva dagen kommer gå åt till möten osv..

Måste passa på att GRATTA min syster som fyller år idag.....så jag ska dit klockan 19,00 på fika.

Får la se om jag hinner med att handla före det...så all mat finns hemma då jag sparkar igång igen! :-)

Dagens:
I heard a woman singing her song, and it was good and warm and strong, She made me cry I don't know why
By Kim Larsen - This is my life

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback