Bishops

Kvällen blidde inte som planerad igår.....på eftermiddagen ringt Lasse & frågade om jag samt 2 polare vill gå på hockey mellan Timrå & Södertälje. Självklart ville jag, Jörgen & L-G det. Så vi stack först ut till IKEA där Jögga handla på sig ett nytt vardagsrum. Kommer bli sjukt snyggt.. =)) Speciellt när tv´n & allt händer där... Sen käkade vi middag ¨på nått skitställe där man knappt blidde mätt.....i alla fall inte jag.. *muttrar* Träffade Pillan & Lousan där oxå...den första hade handlat en blomma till sin mor & den andra hade shoppat lite för en utgång. =P

Landade ute vid ladan strax innan klockan 19,00 & var hemma runt 22-tiden. Under tiden vi satt & hejjade fram Timrå till en härlig 2-0 seger lånade syster min lägenhet & dator för att bränna lite skivor. Kan tänka mig att några av de som snackade med moi på msn blidde less då jag inte svarade....MEN det var jhu syster som satt där & inte jag! *skrattar* Mmmm, jag vet att jag yrar nu, men W.E!!

Kvällen då?!?!  Jag & Bro ska ner på Afterwork på Bishops, de firar 5 årsjubileum idag. Så de kommer bli mat & bärs...samt att Henke skulle komma hem idag & festa med oss. Det var INTE igår som han gjorde det, så kvällen kommer garanterat att bli bäst! Ska även ringa L-G sen & stämma av läget för kvällen osv...om han inte hinner före.....killen ringer jhu alltid när han vaknat & med tanke på klockan så plingar telefonen vilken minut som helst!!

Yäääää, kaffe & jobb igen..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback