Båten är uppe

Lyckades utan större probbs fixa släpvagnen igår för att plocka upp båten. Var bara koppla på den & backa ner i vattnet för att starta båten & köra upp den.. Hur lätt som helst.. *skrattar* Blidde dock sjukligt sen hem då pappa & Sven skulle fixa lite med elektronik.....så jag klev innanför dörren strax inna klockan 21,00. Han plocka av mig jackan så ringde det på dörren....det var en granne som meddelade att ett rör i vårat torkrum läkte, så då var det bara åka ner i källaren & se vad som hänt. Lite jobb som Vice ordförande måste man räkna med, så det var bara ta sitt ansvar!! Vatten, hela torkrummet var fullt i vatten.. *nynnar på Robert Broberg´s: Vatten* Ett par svabbhinkar senare droppade en kille in från HSB-service, vi snackade lite innan jag fick ta ett beslut att stänga av allt varmvatten för ett av våra tre trapphus.....så det var säkert många som fick duscha kallt idag. Men händer det en olycka så händer det..

Annars har jag nyss kommit från ett möte & kände att jag var i behov av en paus!! Skulle träna ikväll, men jag känner mig rätt sliten i kroppen...fattar INTE!! Får la ta mig en prommis ikväll istället, måste bara ringa syster & säga att hon får slava själv nere bland alla trevliga vikter.. *suckar*

Neee alla söta, nu är det dags att lägga i slutspurten & ta hand om denna underbara onsdag!!

// Oen Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback