18:e..

Tisdagen den 18:e skulle kunna vara som vilken anna dag som helst....och det är den.. *skrattar* I alla fall än så länge, har dock på känn att det inte kommer att ändra sig speciellt mycket.

Skulle upp tidigt idag, var sjukt sugen på en prommis på morgonen innan jobbet. Men de planerna gick i krasch igår kväll då jag inte riiiikgt lyckades somna.. *haha* Förstår inte rikigt vad det e som håller mig vaken vissa nätter...förmodligen massa vardagliga saker som jobb, träning, vänner, tankar, funderingar & allt annat....men dock. Hur svårt ska det bara vara att somna....jag som försöker att läsa varje kväll så skallen verkligen ska kopplas bort oxå.. *hmm*

Jaja....igår när jag kom hem så ringde Jörgen....droppade ner till honom ett par minuter senare för att slappa sönder framför tv´n. Kikade på Las Vegas innan jag blidde bjuppad på middag....tnx bro! Sen slog vi igång den helsköna filmen Balls Of Fury.. *skrattar* Får er som kan eran Bruce Lee kommer filmen garanterat att bli ännu roligare.. *hihi* När den rullen nästan var slut ringde Pillan....hon satt med Sondra & Maria på Waynes & smuttade på en kopp te. Slutade med att Pillan & Sondra kikade upp & slappade med oss...vart Maria tog vägen vet e faan...men men... Precis när klockan blidde 21 så lyckades vi zappa förbi CSI....som vi fastnade framför. Efter det katsade jag in handduken & la mig med boken.....den börjar bli spännande nu.. *gnossar händerna*

Snart dags för lunch oxå....dagarna går snabbt som faan nu....sjukt!!

Höres sen alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback