Utbildning

Jepp, så har min jobbdag sett ut. Satt alltså i utbildning från 08,00 fram tills 16,30. Rätt givande.....iof bägge delarna. Syster hörde av sig & meddelade att det inte blidde någon träning heller....rätt skönt. Ruggigt slut i skallen efter denna dagen & det kommer en lika samma imorgon. Fast....det e lunch ute med hela gänget så man ska absolut inte grina.^*skrattar*

Ikväll blir jag iaf uppe lite längre innan jag kryper ner i min underbara säng för att kramas med kuddarna. Grannen håller på att göra om sitt vardagsrum så det e ett smärre kaos nere hos Jörgen. *hehe* Börjar bli riktigt sugen på att fixa iordning min egen lya oxå...får la spåna lite med L-G när han droppar hem om nån dag. *gnossar händerna* Lite less på det gråååååa & trista här hemma.

Nee alla söta, killen ska lägga ner sig i soffan nu & se ett avsnitt Jeriho tillsamns med Jögga....sen tror jag sängen kallar..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback