Utbildning dag 2

Det var igår..

Var lagomt less på denna sidan igår kväll då jag ville skriva lite....spelade ingen roll hur jag än gjorde så blidde det fel. *muttrar i efterhand*

Jaja, hade i alla fall Utb hela långa dagen igår....rätt givande, men i samma veva inte. *skrattar* På kvällen skulle jag iväg på Ego för att lyfta lite, men det blev inte riktigt så. Syster skulle till Sthlm för att se på Gwen....så jag tog hand om Abbe. Vi gick en sväng på stan efter jobbet & kikade på folk. Sen somnade jag till i soffan under 35 minuter innan jag skulle Tessan & fika. Roligt att även Nicke, Sara & Lunkan var där. Stannade fram tills 21-tiden innan jag var tvungen att fara hem till Abbe igen. Gick en kissis runt vårat underbara kvarter.....träffade Ola & Jörgen på vägen upp i trapphuset. Kommer bli sinnessjukt snyggt hemma hos Jörgen när de är klar med allt. Ska börja tapetsera idag.....sweet! =))

Annars somnade jag runt 04,00 inatt.....riktar spotlighten mot Abbe (som snarkar värre än 1,786,454,564 timmerhuggare).

WE!

Idag efter jobbet ska det bli träning, men som jag känner i detta nu kommer soffan att stjäla min dyrbara tid innan Timrå - Mora börjar. Måste även komma ihåg att ringa Frasse & Henke idag....är oduglig på att ringa folk som jag lovat att ringa....tur att dessa grabbar vart med så pass länge att de vet hur lilla jag fungerar.. *haha*

Fika nu & ännu en kopp av det svarta guldet!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback