Tidiga kvällar

Känner mig rätt pigg så här på morgonen....även om det blidde vin både i fredags & lördags..

Började dagen med en kalsafrulle bestående av Allbran & prolla....förhoppningsvis kommer dessa bra frullar att rulla på nu så jag kan skita i mina nykära mack-frullar (mackor med ost) som gjort mig ännu mer semifet. *skrattar* Ska som vanligt göra mig ett gäng matlådor när jag kommer hem efter träningen idag...det blir lax & kykling som skall gräddas i ugnen. =) Till det blir de nog massa smarrig ris eller ev pasta.. *kliar huve*

Rubriken....de kommer vara talande. Killen ska kliva ner i sängen tiiiidigt alla kvällar denna veckan...sen kommer helgen bli sjukt stilla...med tidiga kvällar & sovmornar.. *längtar* Får se vad alla andra ska hitta på, risken finns att jag kommer ligga hemma själv & kramas med kuddarna & vila ögonen på en eller flera bra filmer.

Nu ska jag hämta dagens andra kopp te....killen ska ha en eller ett par kaffe-fria dagar oxå!image291

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback