Söndag & film

Kan sammanfatta gårdagen i ett ända ord - lugn!

Känns riktigt bra att jag bara var hemma & mös till det själv igår. Smuttade på nått glas vin, men hade absolut inge sug att kliva ut. Det var i och för sig riktigt mycket folk ute, med löningshelg & Ladies Night....men dock.. :-) Nått som gjorde mig riktigt glad, som vanligt, var att mitt Manchester vann & gjorde 4 övertygande mål.

La mig riktigt tidigt & sov....vaknade halv 11 idag, så jag var i behov av lite sömn efter allt rännande i veckan. Söndagen, dvs idag, har som vanligt vart hyfsat produktiv med matlagning, städning, diskning & tvättstugan. Sen slappade jag till det med ett par avsnitt av Las Vegas....sinnes bra. När klockan var 17,00 började stormatchen mellan Liverpool - Arsenal & i samma veva droppade Marcus in. Han stannade tills strax efter 18-tiden då han skulle ner i butiken för att jobba lite. Är så j**la glad att det fortsätter att gå bra för dem.. :-) Matchen slutade i alla fall 1-1.

Fick ett erbjudande om en fika tillsammans med Pillan & Tina som jag nästan inte kunda tacka nej till heller...även om det slutade med att jag stannde hemma för att se en rulle. Tror tjejerna klarar sig bra utan mig nere på Waynes....det finns säkert massa snygga killar som de kan spana in.. *skrattar*

Ha en fortsatt trevlig kväll nu alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback