Mys med film & skräpmat

Nu är tvättstugan klar & det känns som alltid lika bra att slippa den på en vecka! *haha* Jörgen har tvättat oxå...han hade sjukt mycket tvätt & tog de timmar som jag hade över.

Ska slå på en rulle snart, lånade hem ett par som jag tror kan vara riktigt sevärda. Nya Resident Evil, War, Mr Woodcock & nån till bra.. Samt att jag även har två avsnitt av Heroes & Las Vegas.. Mmm.. Till det ska jag bränna mina sista stålar på mat....kommer med andra ord att bli en BiteLine - Hot N Spicy.

Snackade även med mor & far lite tidigare....de hade vart ut till stugan & slappat lite under dagen. Gubben är fortfarande dålig & kommer nog att vara hemma från jobbet imorgon med. Bra....det är aldrig någon som tackar än för att man går & jobbar med semifeber, hosta & allt annat skit..

Nee....skriver säkert mer sen!

// One Love


Kommentarer
Postat av: Mumin

den nya Resident Evil filmen är bra den :P kul att ses i helgen.. :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback