Mycket bra träning

Smackade i mig lite lax efter jobbet för att ge kroppen lite extra energi inför träningen. Syster är utomstads med jobbet så jag fick plåga kroppen själv ikväll....samt att det blir samma sak imorgon. :-( Men...man får helt enkelt göra det bästa av situationen. :-) Körde en riktigt bra pass bröst & trippar....fick riktigt bra hjälp av Henke som passa mig. Tnx mate!! Efter ett bra & kompakt pass så var det dags för den underbara steppen....även om jag hellre går på gångbandet i 75 minuter än att plåga mig i 30 på den. .*haha* Neee, nu yrar jag bara. *hihi* Hade precis klivit på när Pillan & Tina kom & ställde sig på gångbandet för att springa. Blir så sjukt imponerad av dem....att springa skulle jag aldrig palla med!! Tänkte att vi ska byta plats imorgon, så jag får vila ögonen på något riktigt bildskönt.. ;-)

Annars har jag inte lyckas med så mycket ikväll...en dusch, ett avsnitt av Simpsons....tänkte kanske dra en rulle. Fick ett oväntat tips på Dirty Dancing...sinnessjukt länge sen jag såg den rulle faktiskt....eller så kanske det blir TopGun.. Ååååå vad nostalgisk jag blir!! :-)

Ha en härlig kväll nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Pillis

haha du kan ju glömma att du kommer att få se våra rumpor på steppen i morrn eftersom vi kommer att köra spinning mitt på dagen ;P men men de kommer ju fler dagar :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback