Måndag...neee, tisdag är de ju!!

Redan dagvild & det är inte alls bra.. *haha* Var jhu så att jag var hemma från jobbet igår för att kunna hjälpa Bro med hans vattenskoter. Med facit i hand gick det bra. Kvällen slutade med att vi såg klart säsong 1 av Jericho...som fick en bra avslutning. Till det tjockade jag till mig rätt mycket med massa massa massa massa massa kakor & annat smarrigt som Jörgen plockade med sig. *haha* Mitt i allt så tittade syster & Abbe upp.....då Sara skulle bränna en skiva eller två. Ja...jag VET att jag är världens bästa lillebror. *hihi*

I skrivade stund tuggar detta för**ade system bara, kommer varken fram eller bak....vilket så klart skapar en viss irritation mm.. *muttrar*

Kvällen då...ska träna med syster, sen behöver min kropp en massage! Nån??

Fick lite bilder på mor & fars nya katt oxå...Sune heter han & är sjukligt fin & timid..
image300

Lunchen kommer om en timme...fram tills dess ska jag MINST hinna med en kopp kaffe!

Höres sen alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback