Lördag kväll

Sitter hemma själv & brottas med mina tankar. Kan ärligt inte komma på när jag var hemma själv denna tiden på en lördag utan att veta vad som händer eller att veta att någon ska komma & gästa. Mmm...det e jhu delvis skönt & delvis lite tråkigt. Sällskapsmänniska som jag är.. *skrattar*

Hade annars en riktigt bra kväll igår efter att jag kommit hem från Uppsala. Rille, Pillan, Louise, Sonda & Tina droppade förbi över ett par glas dricka. Snackade lite, kikade på Idol & dansade såklart oxå! ;-) Även Erik, Sandra & Jörgen kikade upp efter att de bowlat!! Jag stannade hemma när resten av ligan gick ut....mina dagar i Uppsala fanns i kroppen & jag hade bara vart uselt sällskap ute.

Mmmm, jag ska ta mig ett glas rött nu & mysa ner mig i soffan....återkomer la med vad som händer OM det händer nått..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback