Lira lite kanske!?

Hade den riktigt bra lördag kväll tillsammans med vänner....vi satt ett litet gäng här hemma & drack lite vin innan vi skulle vidare mot Aveny för att sjunga ikapp tillsammans med Smalare Än Thord. De var jag, Rille, L-G, Marcus, Louise, Sondra, Tina & Pillan som hade en helkväll. =) Länge sen jag dansade så sjuuuukt mycket.. *skrattar* Träffade även massa gamla vänner ute...alltid lika trevligt. Slutade med att Marcus & Pillan kraschade här oxå. L-G, Rille & Malin droppade ner på Kebaben för att avnjuta kvällsmålet....,skulle kanske vi gjort oxå.,.,..,för FY faaan vad vi var sugen på mat när det var dags att nalla. *haha*

Idag har jag annars hunnit med massa nyttosaker...,.,tvättat, diskat, plockat iordning lägenheten osv. I skrivande stund håller Playa på att fixa iordning en A La Papa till mig..så det kommer bli min middag.

Skulle haft nån att mysa lite med sen oxå.,.,.,känner mig kramsjuk! ;-)

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback