Ledighetskommiten regerar

Dvs jag & Jörgen...som trots att vi är ledig imorgon kommer kliva upp strax efter 07,00 för att börja bilfärden mot stugan. Tror vi kommer göra ett depåstopp på mitt jobb först så jag kan fylla på mitt snusbehov...samt ev. nalla lite frulle. Ett par goda ostmackor & en kopp java sitter aldig fel den tiden på morgonen. hihi Även om det är onyttigt så får jag bygga på min feta kropp lite så det finns nån energi att träna på..
     

Måste även passa på att tacka alla mina nära & kära som gjort den här helgen helt underbar i alla avseenden. Nu är det sagt mer gånger än vad folk orkar klagat över religioner på...men nu är det färdigfestat....i alla fall med utgångarna. Ett par glas vin har ingen dött eller mått dåligt av....samt att det är blodförtunnande & har massa andra bra egenskaper. Vi surrar så klart rödvin då.. *skrattar*

Har haft en skön kväll...även om den inte blidde som jag hoppades på.. ;-)

Nu ska jag kramas med kuddarna, höres imorgon alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback