Landskamp

Ojoj, tanken var att jag skulle ta mig en sovmorgon efter gårdagen...men jag behövde inte det. Vaknade dock 07,35 & kände att sömnen var tillräcklig. :-) Har sprungit omkring som ett yrväder sen jag kom....hunnit med 1,5 möte, jobbar sönder därimellan & ska om lilla stunden på lunch! *pheeew* Det är ROLIGT när man har mycket att göra....dagarna bara smäller till. *hihi* Ska träna med syster efter jobbet oxå...ska bli så härligt...som vanligt..

Onsdag idag & tankarna går genast mot helgens bravader....där det i vanlig ordning kommer drickas vin! *haha* Skönt att bli lite lullig på vin....istället för klapp på whiskey eller sprit! *klok kille* Får la se om det kommer dansas så sjukt mycket som det gjordes i lördagen som var?!?! *fnissar*

Annars en kväll som denna...mmmm....efter träningen kommer jag ta mig en dusch & därefter ska jag mysa ner mig i soffan för att vila ögonen på landskampen mellan Irland - Sverige. Jag har redan lovat alla på jobbet att Zlatan kommer göra 2 mål. *håller alla mina tummar* Ev. så gör Zlatan ett framspelad av Elmander & så gör Elmander det andra framspelad av Zlatan.. *haha*

Lunchen ja!!

Höres sen alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: ÄL

Hej! skoj att hitta dig här! länge sedan som man såg dig nu, men här kan man ha lite koll på vad du sysslar med!

Ha de gött, kram / Äl

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback