Knepig kväll

Sitter här & lyssnar på massa underbart bra musik sammtidigt som tankarna vandrar genom mit hyfsat sargade skalle. Just nu är det Lionel Richie (the commandores) med låten Three Times a Lady som snurrar....ska se hur länge jag kommer sitta här. Men jag lovar att varje låtbyte kommer uppdateras.. *skrattar som bara jag kan*

Har bara haft en Bengis-kväll idag, vilket var sjukt skönt. Även om det i det stora hela är samma lika med en Bengis-Jöggakväll. Efter duschen så slappade jag ner mig i soffan & kikade lite på Simpsons....även omdet bara visar gammla tråkiga avsnitt nu....måste faaan ladda hem (Hello Saferide med låten The Quiz) allt som kommit från säsong 17 & framöver. Fick lite av den senaste säsongen hemms hos Ola för någon vecka sen & jag bara älskade det jag såg! Homer är den karaktären som flest % ville vara i en undersökning när folk tillfrågades ang. vilken karakär de helst ville vara från en serie!! Det ni!! Onödigt vetande.. (Whitesnake med låten Is This Love) Jaja, ska lämna Simpsons nu....flippade i alla fall fram & tillbaka på tv´n innan jag slog till med de två nya avsnitten av Las Vegas som jag lånat hem....och shit....det var MINST lika bra som jag förväntade mig. Riktigt spännande att se hur de kommer binda ihop allt detta, men det blir garanterat bra. *me happy*

Åååå, måste ta mig en snus! *skrattar*

Gick annars riktigt bra med träningen ikväll, körde ett bra & tungt pass axlar med syster. Hur roligt & trevligt som helst att Ego köpt in massa nya maskiner samt ett hantelställ som heter duga. Var lite ovant köra med dem bara...men det handlar som sagt bara om vana.. (Chris De Burgh med låten Lady in Red) Jäkla vad låtarna springer ifrån då....trodde jag lätt skulle vara klar efter en, max två låtar! *thihi* Mmmm, träningen i alla fall. Saknade tjejligan som lovade att det skulle börja träna oxå....så...Pillan, Tina & Sondra...vart var ni ikväll då? *petar på* Imorgon blir det rygg & bippar...en rätt ovanlig kombo...men det ska bli härligt att köra slut på armara då det var ett tag sen.

Imorgon kväll kommer det att packas när träningen är avklarad. Lilla jag ska jhu ner till Uppsala under torsdag & fredag i tjänst. Kommer bli jäkligt skojjigt att träffa folk från resten av landet! :-) Att sen få en underbar hotellfrulle på fredag gör heeeeela resan värd besväret! *haha* Ni som kan lite historia om mig vet vad en hotellfrulle betyder!! (Lionel Richie med låten Ballerina Girl) Kommer hem runt 19-tiden på fredag kväll & då ska jag verkligen slappna av med ett glas rött. Efter denna veckan är jag värd den, rätt fett oxå!

Lördag morgon bär det av till stugan med Jörgen, om han nu inte hade andra planer som gick att avstyra. Ska ställa undan vattenskoterna där den ska stå & sen hjälpa gubben med att fixa lite med båten. Vill inte att han ska kämpa med allt själv där uppe...speciellt inte nu när han vart dålig under en tid. Det är så många andra saker som hänger över honom så.. Yeeeeh, så blir min vecka fram tills 15-16-tiden på lördag OM inget annat inträffar.

Nu har jag förmodligen skrivt det länga blogginlägget ever, för mig dvs om jag bortser från mitt inlägg om Walk a Bout in Ö-vik!, se HELA inlägget den 4:e juni & skratta lite åt mig!! *skrattar*! Pheeew, skönt att skriva av sig lite.

Dagens Tips...istället för dagens låt...lyssna igenom alla dessa låtarna med ett parhörlurar liggandes i soffan eller sängen med ögonen stängd! Så..så vacker musik..

Lionel Richie (the commandores) - Three Times a Lady
Hello Saferide - The Quiz
Whitesnake - Is This Love
Chris De Burgh - Lady in Red
Lionel Richie - Ballerina Girl


Sängen kallar nu, höres imorgon!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Äl the säl

Fan vad du bloggar pöjk? Har du inget bättre för dig, man vill ju för fan kunna hinna med att läsa ett innan det kommer ett nytt, skämmes på re pöjkskrälle.

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback