Inte min dag idag!

Rubriken är så kraftigt slående attt jag hade ramlat omkull om jag inte legat i soffan hela kvällen sen jag slutade. Sovit sinnessjukt tungt & ska om lilla stunden bege mig till sängen för att krama kuddarna..

Från det att jag vaknade tills det att jag kom innanför dörren gick minst 11 saker fel eller åt helvete idag. Normalt sett räcker det med att en sak krånglar till det på jobbet för att det ska börja bli ont om tid för att fixa till det, men idag gick det allså betydligt värre än så!! Varav en av dessa 1 underbara saker är STOR.......så det ska INTE bli jobbigt att kliva innanför dörrararna på jobbet 05,50 imorgon bitti. Jag vet redan nu att dagen kommer knulla sig, men det är bara bita ihop & ge faan i att känna stress...även om den kommer vara oundviklig!!

Min dag känns som stenen känner sig på bilden här under:


En sak som känns bra redan nu är att kvällen imorgon kommer bli härligt, avslappnande & bra. 

Dagens:
Let the sun refuse to shine, It won't be long before the days are brighter, If every step's an uphill climb, Carry on until they feel much lighter
By Amy Diamond - It can only get better

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback