Halvtid

Lunchen är avklarad, det blev en smarrig sallad med grilad kykling & två ostmackor (som jag egentligen borde hoppat)....men det är bara bygga på en bra semifettnad.. *haha*

Telefonen, rätt mycket bra brev & lite testmiljö borde få dagen att smälla till. Återstår att se dock.

Sitter & funderar över helgen....det ska tydligen festat imorgon, i alla fall enligt Tina & Pillan. =) Ett par glas vin skulle jag lätt kunna dricka, men inge mer. Kommer OM det blir som tänkt...att kliva upp 08,00 på lördag för att åka till stugan. Far ville ha hjälp med att fetta in massa saker på båten & i samma veva bygga en bra stomme till presseningen som ska täcka den under vintern. Hoppas jag klarar av det själv, men det ska ju vara en första gång till allt....eller finns det nån som tycker annat?!?! Min vision är att bli klar så jag landar hemma tills 13,45 för att avnjuta Everton - Liverpool i det HETA derbyt som kommer vara. Efter det kommer även London-derby & vid 18,10 spelar mitt älskade Manchester. *myser* En inte allt för vild chansning är att det blir lite vin under fotbollen oxå...så får jag stämma av med killarna & tjejerna om det är utgång efter det. Som det känns nu skulle jag lika bra kunna stanna hemma & bara mysa oxå! Jörgen & L-G har snackat om utgång så...

Yhääää, så är det nu!

*jobba*

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback