Fredag = Vin & Idol

Jag hänger inte med i veckorna nu för tiden...hörde att tiden går snabbare jhu äldre man blir!! Men jag har jhu nyss fyllt 20 år....så tiden borde alltså gå rätt sakta.. *kliar huve*

Idag är det i alla fall projekt som gäller & det är lika sjukt roligt som vanligt. Vart på jobbet i snart 3 timmar & det känns unat underdrift som 30 minuter. Det kommer bli en bra dag....som vanligt typ!

Ikväll efter jobbet ska jag förmodligen göra ett depåstopp nere på Bolaget för att handla lite vin...sen bär det av hem för att smacka i mig lite potatis, lax & sallad. *yumma* Kommer ringa JD för att stämma av hans kväll oxå...sen kommer jag med all sannolikhet att ta mig ett glas rött. =)) Tina & Pillan skulle stuffa lite ikväll enligt den urspungliga planen....men så snackade jag med Pillan igår & nu vet jag inte hur tjejerna kommer göra?!?!

Neee alla söta, dags att testa vidare här....höres sen!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Äl the säl

Bra jag behövder lite medlidande efter den där skräckupplevelsen! Tack tack.

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback