Ferrari tog hem det

Mycket spännande lopp tydligen, själv såg jag de avslutande 20 varven som gjorde att Kimi tog hem segern som Världsmästare 2007. Trodde inte att de skulle vara roligt utan Schumie....men men! :-)

Snackade med Janne i nästan en timme oxå, roligt att hålla sig uppdaterad på vad som händer nere i Skövde.

Zappar på tv´n & har sjukt tråkigt....samt att jag är helt vansinnigt kramsjuk...på pluskanalerna rullar Batman Begins, Aon Flux & Total Recal. Bra filmer alla tre, men jag har sett dem för många ggr. Kikade förresten på Resident Evil tidigare under dagen & den var mycket bra. Men jag är äckligt trasig Resident Evil-människa efter alla 100-tals timmar framför spelen. *haha*

Får la se hur kvällen blir, bra efter den ursprungliga planen hoppas jag på! ;-)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback