Fattar inte

Vaknade nyss efter att ha sovit ett par timmar. Gick upp från Jörgen vid 13-tiden för att sova lite & kraschade i soffan nästan direkt. *skrattar* Hade 6 missade samtal på mobilen! :-) Väntar i skrivande stund på att klockan ska bli 18,00 så jag kan njuta lite till Manchester.

Igår vart det lite rödvin, Iol, tv-spelande & dans innan vi gick ner på Primoero en sväng. Kände mit rätt duktig som drack en öl innna det blidde vatten & en supergod specialkaffe...tack Stefan! Vi som satt här hemma innan var moi, Jögga, Frasse, L-G, Tina, Sondra & Pillan. L-G hakade inte på ut...men de ska ju vara fest ikväll om han & Ellens planer fortfarande är på G. Hade i alla fall skitroligt ute med dans som vanligt. Dock inte lika sjukt som förra helgen.. *skrattar* Slutade med att Jögga, jag, Pillan, Tina & Sondra stannade till vid korvgubben för att smacka i oss en grillad med räksallad.. *yumma* Sen var det dags att göra kväll.

Neee alla myiga....nu ka jag lägga mig i soffan igen & vänta på att klockan bli 18,00!!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback