Ben ikväll

Huuuah! Det är alltså framsida ben som är på agendan för kvällens träningspass & redan nu så grinar jag. Sitter allvarligt & tänker ut saker som gör att jag inte behöver träna.. *haha* Missförstå mig rätt nu....det finns nog inge roligare än att träna ben....men nu är det så länge sen att jag kommer ha krampkänningar efter de första två setten i djupa benböj!! *snyft* MEN....kör jag hyfsat tungt i 2 veckor så kan jag börja lasta på vecka 3 & då blir det sjuuukt roligt igen.. *myser*

Annars var gårdagen rätt kaotisk på jobbet....det var ingen rast & ingen ro. Jobbade kostant från det jag kom tills det att jag gick hem. Kändes rätt kämpigt att ha mycket kvar att göra när klockan var 16,00...men det gick....lyckades bli klar strax innan 17,00 så.. Då kommer dagens jobb att vara roligare....testar idag. Även om jag ska hålla 4-5 bollar i luften under samma tid så kommer det bli bäst.

Fick annars sällskap av Pillan igår kväll, vi slappade till Welcome to the Jungle på tv6. The Rock är jhu skööön som actionskådis. *hihi* Kvällen ska bestå av film & jag tror att Tina & Pillan ska göra mig sällskap. Men först kommer vi, de tre gringos, att besöka Ego för dagens träning. Ska la även slå Jögga en signal för att höra hans planer..

Nu är det kaffe & sen brakar allt loss..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback